vervangborstels Clarisonic…. via Ebay!!

Vandaag kreeg ik mijn vervangborsteltjes binnen van mijn Clarisonic Plus, deze dus http://www.clarisonic.nl/onze-producten/clarisonic-plus.php

Ik heb hier al eerder over geschreven, een fijne gezichtsreiniger maar zooo verschrikkelijk duur. Dus even op Ebay en voor 65,- had Passie hem thuis. Ik heb hem nu vanaf september ’13 en heb hem nog maar 2 keer opgeladen, onvoorstelbaar!  Kortom ik ben er erg blij mee en dus moest het borsteltje een keer vervangen worden. Nu zag ik bij Ici Paris de vervangingsborsteltjes voor 25,- liggen dus …. ik dacht dat moet toch goedkoper kunnen. Voor degenen die denken … waarom doe je dat , je moet hier de economie draaiende houden? Dat klopt, maar ik vind het onvoorstelbaar dat hier alles zo verschrikkelijk duur moet zijn en wij gewoon een stuk meer betalen dan de landen om ons heen. Dus weiger ik dat!

Ebay it is dus…… en ja hoor gevonden. Vandaag kwamen ze binnen.clarosonic replacement 001 clarosonic replacement 002 clarosonic replacement 005 clarosonic replacement 006

Meteen mijn Plus gepakt en het borsteltje verwisseld , je ziet en voelt GEEN verschil en de kosten….. ik durf het bijna niet te zeggen  4,- voor 2 stuks ( echt waar!)

hier de link naar mijn aankoop  http://www.ebay.nl/itm/251426462838?var=550345514527&ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649

Even een tip als je Ebay opgaat, kijk op wereldwijd en het liefst gratis verzenden ( China doet dit veel) en het duurt dus ong. een week of 2 voor je het binnen hebt. Het is inmiddels een paar dagen en later en ik heb mijn claro nu een paar keer gebruikt met nieuwe borstel, perfect. Het lijkt wel of ie zachter is? dat is ook beter voor mijn gevoelige huid. Een aanrader dus!  Absoluut!

groet Pascale♥

 

 

 

 

Dit bericht werd geplaatst in beauty, Budget en getagged met , , , , . Maak dit favoriet permalink.

Plaats een reactie