Shoplog … Big Bazar….armbanden.. !

We, mijn dochtertje en ik , waren op zoek naar een cadeautje voor het “logeerfeestje”. Ze had al bedacht dat ze een BFF- ketting wilde geven, maar dat is natuurlijk altijd? Als je op zoek bent naar iets dan kan je het niet vinden…… We waren even naar Veenendaal gereden omdat ik dacht dat we daar meer kans hadden, maar uiteindelijk in ons eigen “dorp “geslaagd!

Maar ondertussen ……..armband 3 (dit zijn voorbeelden van trends)

wel even lekker gesnuffeld en bij alle leuke nieuwe trends en kleuren gekeken. armband 2  armband 4 veel pastel tinten en roosjes.

Bij de Big Bazar kom ik eigenlijk nooit… maar daar hebben ze een leuke sieraden?! Wauw, heel erg leuk. En 1, – per stuk dus voor 5 a 6 euro, heb je je arm gevuld. Maar niet alleen armbanden hoor, kettingen , oorbellen.. van alles dus ga zeker even kijken.Nou had ik deze dus gekocht…foto(11)  6 stuks dus x 0,99 = 5,94.  Leuk toch? Maar ook leuk om cadeau te doen. Deze armbandjes kan je natuurlijk al zo dragen, maar je kan er een nog drukkere “arm” van maken door je eigen collectie armbanden eraan toe te voegen. Zo bijvoorbeeldfoto(10) …. Oh wat hou ik hiervan! Zo’n heerlijke hippie look met veel ringen en armbanden. Ik kan mijn ei kwijt dit seizoen!

Fijne dagen! Groet Pascale ♥

Galerij | Dit bericht werd geplaatst in Budget, cadeautjes, shopping, Uncategorized en getagged met , , , . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

