Handige make-up kastjes van de xenos

20140226-114924.jpg
Ik was het zo zat die overvolle toilet tas. Ik kan er werkelijk nooit iets in vinden! Elke dag met opmaken hetzelfde ritueel.. In de toilet tas zoeken naar je mascara of potlood..de boel van de ene naar de andere kant schuiven. Zie je hem eindelijk en wil je hem pakken, graai je met je vinger in een oogschaduw palette die per ongeluk open is gegaan! En dat in de vroege ochtend uurtjes!
Maar ik ben er uit denk ik.. Deze plexi glazen kastjes zien er duurzaam en sjieke uit. En tot mijn verbazing glijden de laatjes ook nog naar behoren. Gewoon open-dicht. Niks gaat stroef.
Ze zijn bij de xenos te koop en kosten rond de 12 euro. Er kan nog behoorlijk wat in zoals je kunt zien.
Wat ik wel jammer vind is dat je ze niet kunt stapelen. Ze staan daarom bij mij naast elkaar op mijn toilettafel . Maar misschien heeft iemand daar een handige oplossing voor?..

20140226-115815.jpg
Zo zien ze er uit, sjieke toch?.. Ik moet zeggen dat het erg fijn werkt voor mij. Alles is lekker overzichtelijk en in het middelste kastje heb ik mijn dagelijkse make-up. Rechtse kastje is voor de rest van de make-up , links is voor sieraden. De zwarte matjes die ik erop heb gelegd ( dit om krassen te voorkomen) komen erbij maar horen eigenlijk in de laatjes.
Groetjes Pepita 💫

Dit bericht werd geplaatst in beauty, review, shopping en getagged met , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

2 reacties op Handige make-up kastjes van de xenos

  1. Fiola zegt:

    Deze is echt een goede, die moet ik hebben

  2. Anoniem zegt:

    Ik kan oprecht zeggen dat het fijn werkt op deze manier! Gr. Pepita

Plaats een reactie