een jasje pimpen……..

Hallo allemaal,

Laatst was ik bij de Primark, ga niet in het weekeinde of in vakanties want…….aaaarrghhh. Daar wordt je niet vrolijk van! Van de Primark op zich wel, erg leuk voor je portemonnee, alhoewel? als je bij de kassa staat moet je uiteindelijk toch nog even slikken 😉 Nou had ik wat dingetjes gekocht voor de kids, maar wow kwaliteit? .. maar goed dat kan ook niet voor die prijs. Na 3 x wassen in de prullenbak.

Nou zag ik waarachtig een leuk spijkerjasje, goed model, geen wijde hobbezak en een leuke kleur. Leuk om te pimpen dacht ik, dus….. voor 15,- een leuke D.I.Y. Je hebt dus stenen nodig die je kunt vastnaaien en eventueel hotfix stenen. Bij de hobby winkel kom je al een eind, of bij de Xenos. Bij de Action verkopen ze hotfix tangen waarmee je steentjes kunt vastlijmen.

jasje 003 jasje 002

Ik heb ervoor gekozen om alleen het kraagje te doen maar je kan het natuurlijk zo gek maken als je zelf wilt. Eerder heb ik weleens alleen de zakjes gedaan met alleen hotfix steentjes.

Dit is het resultaat, een uniek jasje. Na vandaag dan niet meer 😉 Super eenvoudig en in een middag gedaan. Veel plezier! groet Pascale ♥

 

jasje 001  jasje 010

 

jasje 019

Dit bericht werd geplaatst in Budget, D.I.Y., Uncategorized en getagged met , , , . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

