21 color palette .. deze kan je winnen!!

Kreeg net een 21 color palette binnen, prachtige kleuren vind je niet?

21 palette 023 het plastic zit er nog omheen, omdat hij verstuurd word naar een van jullie.

21 palette 018 Ik weet dus niet hoe het pigment is? Maar ik ga er nog een bestellen want ik vind de kleuren wel heel erg mooi.

21 palette 009  21 palette 017

Mooi zwart doosje, geen poespas, maar dat hoeft ook niet. Als de kleuren maar mooi zijn en blijven zitten.

21 palette 024

Het enige wat je hoeft te doen is…. abonneren!   Op You Tube en op onze Blog. En dan wordt het palette zondag 23 februari verloot onder onze abonnees.

Lijkt het je leuk om deze make-up te kunnen kopen? Laat het even weten en ik kan er rekening mee houden met inkoop.  Succes en tot snel

groet Pascale ♥

Galerij | Dit bericht werd geplaatst in beauty en getagged met , , , . Maak dit favoriet permalink.

6 reacties op 21 color palette .. deze kan je winnen!!

  1. margrietda zegt:

    Ik vinnum prachtig!!! 🙂

  2. sarah zegt:

    hoi ik ben sarah wij hebben niet veel geld en wil heel graag winnen omdat ik een make up fan ben
    alleen koop het nooit maar maak het wat dus niet goed is daarom wil ik het winnen ik woon in wbd

  3. margrietda zegt:

    geen winnaar geloot? 😉

  4. De winnaar komt eraan hoor… comp. Staat even in een doos ivm veranderingen! Komende week komt de uitslag.

  5. yes Margriet you are…. dus contact voor de uitreiking… hihi

  6. margrietda zegt:

    Leuk! Bericht volgt! 🙂

Geef een reactie

