EHBO …. Wat moet ik doen?

Hebben jullie dat nou ook? Ik kan af en toe zo in de stress raken over als er “iets ” met iemand gebeurd. Wat moet ik doen? Het zal je maar gebeuren dat je partner een hartaanval krijgt en je krijgt een ” Black-out ” bijv.

Of er schiet iets bij je kind in de keel en je krijgt het er niet uit…..Ik moet er echt niet aan denken! Zo vaak heb ik eraan gedacht om een EHBO cursus te volgen, inderdaad aan gedacht maar nog steeds niet gedaan.

Vandaar dat deze filmpjes op mijn Utube kanaal als favoriet staan, zodat ik ze zo bij de hand heb en een keer per maand kijk ik ze weer even om “bij ” te blijven. Stom he, maar ik voel me gewoon wat beter als ik weer ” op de hoogte “ben.

Zo reanimeer je dus en de volgende als er iets bij iemand in de keel schiet….

Zet ze als favoriet of als later bekijken en je hebt ze altijd bij de hand. Kan natuurlijk niet zeggen veel plezier met kijken maar doe het wel even, wie weet komt het nog een keer van pas. Laten we het niet hopen met z’n allen…….

Hoop dat jullie een superdag hebben, vol veel geluk en liefde groet pascale ♥

Dit bericht werd geplaatst in gezondheid en getagged met , , , , . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

