Mijn favoriete Zonnebrandcrème………

Welkom weer allemaal,

It’s that time off the year om weer wat spulletjes aan te vullen. Ik las vanmorgen het kruitvat krantje en zag dat mijn “favorite “in de aanbieding is dus het wordt weer tijd om een tube te kopen.

Deze gebruiken we al jaaaaaren, eerst was ie alleen te koop bij de Apotheek, maar tegenwoordig ook gewoon verkrijgbaar bij het kruitvat dus.       Waarom is ie mijn favoriete?  Nou …..s’ morgens bij het aankleden smeer je je kindjes in en KLAAR!!!!!  vision 002vision 001

Niet meer smeren op het strand of na iedere duik in het water. NEE waterbestendig! Geen vettige substantie die op je huid ligt of die de hele week wit blijft. Het is een vloeibare zonnebrandcrème die vrijwel direct intrekt en die geen vervelend gevoel geeft. Gebruik wel factor 50 voor kinderen, mijn kinderen zijn “gekleurd”en ook voor hun neem ik geen risico. Dus factor 50 it is en zelfs met factor 50 is hun huidje bruiner dan het mijne na een vakantie.

Ideaal dus en Vision staat dus alweer klaar in mijn voorraadkastje. Klaar voor de cramping dus weer  😉 vision 011  Groet Pascale♥

Dit bericht werd geplaatst in beauty, shopping en getagged met , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

