Lente…………. tip?

pareum 004Heerlijk al die luchtjes, niet alleen voor in huis maar ook op je lijf…. hmmmmmm!

Nou heb ik er zoveel en ben ik eigenlijk zo zuinig dat ze gewoon niet opgaan( wat een luxeprobleem hè ??) Als ik er een helemaal zat ben zet ik hem op het toilet, staat mooi en ruikt lekker 😉 , maar nu hoorde ik laatst iets.. dus dacht dit ga ik even met jullie delen! Gewoon even een kleine tip die ik hoorde, stelt niet veel voor, maar ik heb hem zelf even uitgeprobeerd…… en ik vind het heerlijk!  Spuit eens 2 geuren op…… 1 aan de binnenkant pols en 1 in je nek, huh? Ja doe eens gek ! Je krijgt zo een vleugje van dit en een vleugje van dat!  Kan een heel verrassend effect hebben , probeer het maar eens…

groetjes Pascale♥

Dit bericht werd geplaatst in beauty en getagged met , , , . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

