Een tarot kaartje voor de Liefde……..♥♥♥♥♥

“Een ” vriendin vertelde me haar onzekerheden over het eventueel weer gaan ‘Daten ” na je 40 ste. Na een lange tijd gewoon weer kriebels voelen, maar ook denken van

Oh ! Mijn God…….

Wil ik dit wel, vindt hij mij wel leuk?, Ex-misery, waar begin ik aan?

Maar relax, rustig aan en gewoon een keer lekker uit gaan eten, wat is daar mis mee?En gewoon niet scheren….dat weet je zeker  😉

Kaartjes geschud en WOW !

poppenkast en kaartje Piet 015poppenkast en kaartje Piet 016

Wat betekend deze kaart?

Alles wat je ten diepste verlangt en elk gebed dat je uitspreekt is een resultaat van het openstellen van je hart voor zowel het geven als het ontvangen van liefde. Je hart is de poort voor ontvankelijkheid. Het is het antwoord op elke vraag die je hebt over je liefdesleven, relaties, gezondheid, levensdoel enzov.  Hoe meer je kunt liefhebben, hoe groter de diepte en de zin van je leven zal zijn.  Jezus en de andere Opgestegen Meesters zullen je steunen in je pogingen en inspanningen, en zij verzekeren je dat je veilig bent en beschermd als je je hart opent voor liefde.

Verdere betekenissen van deze kaart:

  • Als je een relatie met een zielsmaat wilt manifesteren, zorg dan dat elke angst rond het geven en ontvangen van liefde eerst wordt geheeld.
  • Vergeef degenen die jou in jouw ogen hebben gekwetst.
  • Wees liefdevol voor jezelf.
  • Doe energie-werk, om je hartchakra gemakkelijker te openen.

Deze kaart heb ik dus voor jou getrokken……

Ik ken je een beetje en hij klopt aardig he?!  😉  Dus hoppetee aan het werk en work on yourself girl!

Als jij nou ook wil dat ik een kaartje voor je trek, laat maar horen. Kan ook gewoon prive hoor en het kost niks, alleen even onze blog volgen!

groet Pascale♥

Dit bericht werd geplaatst in Tarot kaartje.. en getagged met , , , . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

