Lente kriebels……?

Ken je dat? Lente-kriebels?

Nou ik wel…. ieder jaar krijg ik het weer op mijn heupen, dan wil ik alles weer anders….. zucht!  Zo irritant, vooral nu zonder baan en dus geld. Maar goed dan maar creatief zonder geld, toch?

Ik heb 2 enorme kasten in mijn keuken staan en  het begon me te irriteren, want je verzameld steeds meer rommel en het komt buiten de kasten te staan. Kortom …. grrrrrr ik wil alles weer in de kasten. Nou heb ik een moderne keuken, zonder bovenkasten, dat is heeeel leuk, maar je komt ruimte te kort om je pannen etc. te stallen.

Nou waren we gisteren bij de Ikea, altijd leuk op zaterdag  😉 , en daar zagen we van die leuke plankjes. Voor 9,99  lots of fun, want wat kan je alles weer even opleuken.

http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/10011017/

je hebt ze trouwens ook in het klein….

http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/50103618/

Deze zijn bijv. ook leuk om een mini huisaltaartje te maken……

keuken 001 Mijn keuken 🙂

Zie je het zwarte plankje boven in het midden tegen de wand? Dat is dus nieuw …..  op deze foto heb ik er allemaal zilverkleurige dingen op gezet.

keuken 003 Maar je kan het plankje zo weer inrichten met wat anders en je hebt weer een compleet andere “look ” of  ” feel “.

keuken 004keuken 006keuken 009En als laatste een paar grote vazen met vlinders, vogels in takken.. om in de lente stemming te komen!

Niet dat we een winter gehad hebben, maar ik ben meer een mooi weer mens…… Jullie ook succes met de lente- kriebels!   groet Pascale♥

Dit bericht werd geplaatst in D.I.Y., home en getagged met , , , . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

