Roosjes, roosjes en nog eens…….

Al jaren heb ik als hobby……. inderdaad ….. 😉 roosjes maken.  Al zo vaak is mij gevraagd hoe ik dit doe? Dus vandaar maar eens een mini-workshop, dacht ik.

roosjes maken 007   roosjes maken 003

benodigdheden:

  • fimo-klei ( roze,rood,paars net welke kleur je leuk vindt)
  • glitters, glans ( parelmoer pigment)
  • kwastje, mesje, tandenstoker
  • placemat als ondergrond , want anders krijg je een gekleurde tafel. ( ook leuk  …. volgende d.i.y….)  😉

Ik heb getracht er een leuk filmpje van te maken…. hihi! Of het gelukt is??

Don’t judge me… is mijn eerste keer 😦

Je kan de roosjes op vele manieren maken. Glitters toevoegen, blaadjes, struktuur.  Dat is het leuke van creativiteit, er komt steeds meer bij en het wordt steeds uitgebreider. Veel oefening baart kunst natuurlijk, dus geef niet gelijk na de eerste paar keren op. Na het afbakken kan je ze eventueel aflakken, hoeft niet. Dan rijgen maar….. aan of een elastieke snoer of ijzerdraad. Maak er een armband of ketting van en je hebt bijvoorbeeld een leuk kado om te geven op een kinderverjaardag. Valt altijd in de smaak.

kettingen 003 kettingen 008

Maar je kan natuurlijk ook even in de winkel kijken… want daar kan je ze eventueel bestellen, mocht je er 1 willen. ( en je hebt het geduld er niet voor  😉   )

groet Pascale♥

Dit bericht werd geplaatst in D.I.Y., knutselen en getagged met , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

4 reacties op Roosjes, roosjes en nog eens…….

  1. Grappig zeg!!! Knap! With love ♥ S.

  2. Rob zegt:

    Heel erg leuk !!!

  3. Rob zegt:

    heb je ideen voor Valentijnsdag ?

Geef een reactie

