Zondag, was – strijk – vouw dag!

Op zondag stort ik me meestal op de was! En daar heb ik zo een Gods gruwelijke hekel aan dat ik altijd in een soort van snel trein erdoor heen probeer te komen , met als gevolg..geen nette stapeltjes in de kast!
De ene handdoek vouw ik zo..de volgende een uurtje later weer net iets anders..waarom? ..ik heb geen idee! Ik schijn een heleboel manieren van vouwen te hebben en er zit jammer genoeg totaal geen lijn in. Nee..mijn moeder dan..alles strak in de kast!.. Liefst nog op kleur!.. ( en daar kom ik al helemaal niet aan toe!) . En ze was gisteren gezellig een dagje bij ons! Strijken!!! 😄

20140202-083220.jpg
Heerlijk al die stapeltjes die kloppen bij ons in de kast! Als je nu zo’n kast bij mij open trekt komt er rust op je af inplaats van chaos!
Nu wil ik niemand voor het hoofd stoten door foto’s te plaatsen van.. hoe te vouwen.. Dit is ook meer een reminder voor mezelf zodat ik het nu in mijn archief heb! 👍
Voor degene die net zo’n chaoot is als ik en ook nog wel eens wisselt van vouw techniek .. Hier wat foto’s van hoe mijn moeder vouwt!
Super simpel, snel, en toch netjes! Enjoy ☺️..

20140202-083929.jpg

20140202-084013.jpg

20140202-084041.jpg

20140202-084126.jpgkennen jullie deze nog? Een aantal jaren geleden werden deze geïntroduceerd als vouwhulpje. Mij lijken ze niet handig en teveel gedoe. Maar misschien heeft iemand van onze lezers hem? Laat me dan weten wat jij ervan vind?! Ik ben echt benieuwd of het nou echt zo handig is als ze op de reclame lieten zien. maar dat is het doel van de reclame natuurlijk !
Fijne zondag iedereen..groetjes Pepita 💫

Dit bericht werd geplaatst in home en getagged met , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

2 reacties op Zondag, was – strijk – vouw dag!

  1. a gordijn zegt:

    Problemen met de was heb ik niet of nooit gehad. Poetsen en wassen doe ik graag.fijne dag angky en kelly gordijn

  2. Mijn moeder gelukkig ook! 😉

Geef een reactie

