Melkopschuimers…… welke is goed?

Heerlijk vind ik het, een latte machiato of een cappucino.  Een kopje of 4 per dag lust ik zeker maar dan wel met opgeklopte melk natuurlijk…. Hoeveel van die apparaten wij inmiddels hebben gehad, misschien wel 7.   Zo’n plastic kloppertje  van de Hema, melk erin, in de magnetron en kloppen maar!   Werkt goed hoor… maar niet als je je huis vol hebt met visite ;-(   . Verschillende van de Blokker en Hema, action, allemaal zo rond de 25 a 30 euro, geprobeerd. Maar de ene na de andere legde het loodje. De een na 2 maanden de andere na 6 maanden, terwijl ik toch braaf met doekjes schoonmaakte van binnen! Even was ik ervan overtuigd dat dit apparaat niks voor mij was, te lomp?! Kan eigenlijk niet want ik ben vrij zuinig met mijn spulletjes. apple tv 056

Maar goed, loop ik in Zeist, het is alweer een tijdje terug hoor. ( jaar of 2 ) Daar zit een winkeltje waar ze lekkere thee, koffie , bonbons enzo verkopen. Voornamelijk ga ik daar naartoe om weer even mijn lekkere theeën voorraad aan te vullen, amandel thee hebben ze daar ….. hmmmmmm! Echt eens proberen hoor amandelthee, als je de kans krijgt.  We raakten aan de praat en ik vertelde over mijn slechte ervaringen met de melkopschuimers.

De mevrouw achter de toonbank, liet mij toen dit apparaatje zienapple tv 013

Nooit van gehoord!      Superapparaat en kan zo in de afwasmachine!    Huh?      Dat klinkt als muziek in mijn oren, in de afwasmachine…. Heel eenvoudig apparaat, een basisstation ( dit kan niet in de afwasmachine) met 3 knopjes. Een kannetje met deksel, deze kan dus wel in de afwasmachine. En that’s it!

Deze stijlvolle melkopschuimer weet hoe hij melk heerlijk dik op moet schuimen. Hij weet bovendien hoe hij het jou zo makkelijk mogelijk maakt. Want het opschuimen van melk kost al niet heel veel moeite, maar het schoonmaken is wel héél erg makkelijk. De kan is namelijk voorzien van een handige antikleeflaag, zodat de melk niet vast blijft zitten aan de kan. En diezelfde kan is ook nog eens vaatwasserbestendig. En omdat je de keuze hebt tussen koud, lauw en warm opgeschuimde melk, maak je met de Hostess Melkopschuimer dus moeiteloos overheerlijke cappuccino’s, warme chocolademelk én milkshakes.

apple tv 055apple tv 058apple tv 061

Deze is dus al een tijdje in mijn bezit ( ongeveer 2 jaar) en ik ben er superblij mee, heerlijke warme chocomel en opgeklopte melk maakt hij.        Voor   75,- bij   http://www.koffiecenter.nl/product/151775/hostess-melkopschuimer.html?ref=105577&gclid=CMWY_PrmqLwCFcVX3godC04AJw

Mocht je naar een goede op zoek zijn?

Deze is dus wat mij betreft een aanrader!

Prettig weekend en proost….apple tv 059suikerspin 032 groetjes Pascale♥

Galerij | Dit bericht werd geplaatst in review en getagged met , , , , . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

