The POREfessional van Benefit review

Leuk om hier een reviewtje over te schrijven , want ik ben best wel enthousiast over dit product van Benefit dus…minder leuk vond ik de close-up van mijn poriën te plaatsen, maar alles voor de kijkcijfers 😁
Zoals ik al liet zien in het artikeltje unboxing the glossybox zat daar een sample van POREfessional in. Een hype die vanuit Amerika is komen overwaaien en waarvan het bij de jeugd al bekend is. Ik had er nog niet van gehoord en ben hem gaan proberen.
hoe te gebruiken..
De bedoeling van het product is de zichtbaarheid van de poriën en fijne lijntjes sterk te verminderen. Deze kleurloze olievrije primer breng je aan op de T-zone van je gezicht voor een gelijkmatige teint.
Het beste is het om de creme met kloppende bewegingen op te brengen. ( als je erover nadenkt doet het niks meer dan gaten vullen zeg maar😉)
Bij de info staat dat je de primer onder je make-up kunt aanbrengen of later over je foundation om wat oneffenheden weg te werken. Ik ga daarna nog met een foundation erover heen.
Zou ik hem kopen? Ja.. Het werkt wel zoals je op de foto kunt zien. En dan heb ik het nog ligt ingeklopt. Ik denk wat dikker en je ziet nog minder lijntjes en poriën. Het ruikt goed en als je het opbrengt voelt het zijdezacht aan. Alleen zal ik wachten op een flinke korting op dit product . …maar voor wie goed zit deze maand, ik heb even op google gezocht en deze is onder ander te koop bij Douglas . 👉 http://www.Douglas.nl/Benefit

20140131-081024.jpg
POREfessional is te koop voor € 33,00 / 22 ml. ( je zult er volgens mij best lang mee doen , want ik ben al een paar daagjes mijn sample van 3 ml. aan het gebruiken en hij is nog steeds niet op.)

20140131-081047.jpg groetjes Pepita 💫

Galerij | Dit bericht werd geplaatst in beauty, review en getagged met , . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

