Netflix op de Tv ( apple t.v.)

Pepita had laatst een artikel geschreven over Netflix, heel interessant en dat vonden vele met ons. Aangezien ik ook al een paar keer over Netflix had gezien en gelezen dacht ik

1e maand gratis?!  well, why not!

Het idee van per maand opzegbaar, sprak me ook aan dus op naar de site…..  Erg duidelijk vind ik hem niet , maar goed dat zal wel weer aan mij liggen 🙂  Hoe krijg ik Netflix op mijn t.v………………….?       https://signup.netflix.com/?locale=nl-NL

  • WII,PS3, X-box ? Yes  Xbox hebben we! Ik proberen en nee hoor, speciale gold card nodig pfff…
  • T.v met internet? hebben we niet!
  • tablet of smartphone? Ja , maar ik wil geen films kijken op mijn tablet…en al helemaal niet op mijn telefoon.

IK wil kijken via mijn t.v. maar op de site van Netflix kom je niet echt ver , vooral voor een leek zoals moi, niet erg duidelijk. Van de week lopen we langs de Dixons en zei ik tegen Ron, toch even vragen….  De meneer van de Dixons zei meteen ” Oh dan heb je een Apple t.v. nodig!” Ja , ga toch echt geen nieuwe t.v. kopen, dacht ik nog.

Neeeee, dat is een klein kastje. Kom, even laten zien… Tja…..apple tv 010apple tv 008

Apple dingen laten zien?! Gossie, wat is dat toch mooi spul. Ron is erg van zijn Samsung maar…… die imac!   Als we nou eens geld over hebben….. blijven dromen is goed hè mensen! 🙂

Apple T.V kastje aansluiten en je kan je hele computer gebeuren op je t.v. afspelen, muziek, je filmpjes, You tube.. de hele mikmak. Als je een Ipad of Imac hebt wordt alles met elkaar verbonden. Maar aangezien wij dat allemaal niet hebben, kan je gewoon via een prachtige afstandsbediening de boel regelen. Voor het luttele bedrag van 104,95…..

Ja, gezwicht 😦 maar zoals Pepita al zei.. het is een mooie investering 😉

Zo benieuwd , naar huis en snel kijken of ik nog zo’n HDMI kabel heb liggen want die probeerden ze me nog aan te smeren voor 69,95.      Jaaaaaa geluk!       kabeltje erin , stekker erin en daar gaan we……     aansluiten op de Wifi, kind kan de was doen! Supersimpel en hij doet het.

http://www.nu.nl/tech/3688129/netflix-verrast-nederlands-succes.html

Al geprobeerd en het ziet er prachtig uit! Echt een aanrader en een investering 😉

groet

Pascale ♥

Galerij | Dit bericht werd geplaatst in apps, Netflix en getagged met , , . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

