…liefde in een pot… ❤️

20140130-075208.jpg
Mijn jongste dochter Senna, ook al weer 13 jaar. laat vaak voor mij een lief briefje achter. Als ik thuis kom na een late dienst bv, ligt er vaak een briefje op mijn kussen.
Ook krijg ik wel eens iets wat geluk brengt..en wie wil dat nou niet krijgen! Laatst nog een eikel, ik weet gewoon zeker , mijn dochter kennende dat ze de juiste uit het bos heeft opgeraapt , die ons geluk zal brengen.
Lieve kattebelletjes met lieve tekstjes erop die soms zo goed kunnen doen na een dagje hard werken!
Meestal vind ik ze op mijn kussen en na het lezen gaan ze eerst even op mijn prikbord. Als ze een tijdje daar gehangen hadden borg ik ze voorheen in een doos genaamd Senna op. Een grote doos met de naam van je kind erop is hardstikke fijn om te hebben. Tekeningen kleine knutselwerkjes , mijl paaltjes ( bv fietsexamen) gaan daar allemaal in. Zo ook de kleine lieve kattebelletjes .
Zonde vond ik dat!.. Ik miste de kleine lieve briefjes , mijn geluks eikeltje en armbandje.
de oplossing 👇

20140130-080545.jpg de pot staat op mijn bureau en zo kan ik er elke dag naar kijken en zeker niet onbelangrijk .. Ik heb het geluk altijd dicht bij me.
Groetjes Pepita 💫

Dit bericht werd geplaatst in home, kids en getagged met , , , , . Maak dit favoriet permalink.

3 reacties op …liefde in een pot… ❤️

  1. Fiola zegt:

    wat een leuk idee

  2. Heel leuk en mooi! With love ♥ S.

  3. Lief <3. …. naast ook een erg leuk idee !

Geef een reactie

