Unboxing the glossybox januari 2014

Kleine intro:

20140129-073847.jpg
De meeste van jullie kennen de glossybox nog niet, ik heb hem deze week weer ontvangen en zal hem met jullie ff doornemen.
Glossybox is een maandelijkse box met steeds 5 beauty producten erin. Hij kost 14,95 per maand , en is maandelijks opzegbaar. Ook hebben ze de mogelijkheid om hem los te bestellen. ( zelfde prijs.)
Eerst stond ik er nogal sceptisch tegenover, maar na hem een x uitgeprobeerd ben ik enthousiast . Ik zal niet gauw een nieuw beauty product kopen als het ook nog eens behoorlijk aan de prijs zit. Wat als het tegen valt?.. Daarom vind ik glossybox zo leuk. Je krijgt altijd meer als dat je ervoor betaald hebt. De box ligt meestal zo rond de 40/50 euro aan producten. Meestal 4 full sizes en 1 product in test formaat.
De producten komen in een mooie box die ik echt overal in huis heb staan en voor van alles en nog wat gebruikt.
Elke maand een soort van cadeautje dus in een liefe mooie stevige doos..
we gaan er even doorheen…

20140129-075426.jpg<emCrazy Smooth shampoo. 60 ml. ( een baanbrekende technologie elimineert onhandelbare krullen) hier ben ik heel benieuwd naar omdat ik onhandelbare krullen heb. Nog niet van dit merk gehoord ..dus ben benieuwd. Een full size fles van 250 ml kost 25,35.

20140129-080112.jpgAbsolute cleaning tissue. Full size € 5,05 deze is op waterbasis ook uitstekend te gebruiken voor waterproof make up te verwijderen. Ik ben benieuwd.

20140129-080505.jpg Karmameju Konjac Sponge. Full size € 9,25. Dit vind ik zo iets raars. Nog nooit eerder gezien. Het is een hart sponsje gemaakt van ruwe zijde . In Japan en China schijnen ze dit product al zo’n 1500 jaar te gebruiken. ..ik ben benieuwd…

20140129-081113.jpg Benefit the POREfessional , adviesprijs € 33,00 voor 22 ml. Zo..das zeker niet goedkoop…maar naarmate je ouder word , worden ook je poriën meer zichtbaar. Ik ben heel erg benieuwd naar deze.. Ik denk dat ik een voor en na foto ga plaatsen over deze.. Kijken of hij zijn geld echt waard is. .. word vervolgd ook schijnt deze van Benefit je huid zacht en glad te maken. Ik ben benieuwd! 👍

20140129-081714.jpg missha een ( van alles masker) lees…full size € 4,35 tja..ik ga hem proberen in ieder geval.

De januari box vind ik deze x een beetje karig. Ik heb boxen gehad met flinke full size producten met een flink prijskaartje eraan.
De Benefit POREfessional ben ik heel erg benieuwd naar. Is het wat? ..dan is € 33 euro nog te veel voor mij maar dan wacht ik gewoon op een goede aanbieding. Zo ook met de schampoo.
Deze x dus 3 fullsizes, en 2 samples. Als ik het goed heb uitgerekend heeft deze box een waarde van rond de 28 euro. Nogmaals ..ik vind de januari box een beetje ..hmmm!! Maar ik ben erg benieuwd naar de schampoo en POREfessional . Ook het Konjac sponsje trekt zeker mijn aandacht. Maar nogmaals..mooiere boxen gehad.

20140129-084007.jpg
Mochten jullie ook interesse hebben, dan check even hun site waar alle info op te vinden is. Voor onze buitenlandse lezers..in een heleboel landen is de glossybox verkrijgbaar. Dus zeker niet alleen in Nederland. Hieronder de link voor Nederland ; http://www.glossybox.nl
Groetjes Pepita 💫

Dit bericht werd geplaatst in beauty, Budget, cadeautjes en getagged met , , , , . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

