Carnaval…..inspiratie flowerpower girl!

Carnaval komt er weer aan en pffff….. wat gaan we nu weer verzinnen?! Dit jaar ben ik maar met de make-up begonnen. Aangezien mijn budget beperkt is en ik de kostuumpjes allemaal “zo zo” vond, dacht ik, we gaan voor een pruik. ( Lange haren doen het altijd goed bij mijn dochter 😉 )bloemen meisje 007     Knalrode pruik gekocht, plakstenen, bloemenkrans en een bosje rozen. Samen geloof ik 6,- bij de Action!

En hier gaan we mee aan de slag!

bloemen meisje 010  Men neme een kind! Witte schmink de huid egaal maken.Met roze schmink de haargrens en de jukbeenderen wat aanzetten. ( fijne schmink kan je bijvoorbeeld kopen http://www.schminkwebshop.nl ) Ik combineer mijn schmink vaak ook nog met wat make-up. Zo heb ik op de ogen wat parelmoer poeder van de D.A ( huismerk) gebruikt.bloemen meisje 013 Met wit en roze wat kronkelstreepjes maken met een stip aan het einde. Je kan natuurlijk ook prachtige bloemen maken, maar goed ik probeer het even simpel te houden.bloemen meisje 018Maak wat zwarte stipjes op sommige streepjes en plak een plaksteen op ieder uiteinde, op een stip. Wat glitters op de ogen en een streepje eyeliner maken met wat zwarte schmink.bloemen meisje 024 Ze wilde zo al naar school morgen, dus missie geslaagd ! En wat je erbij aantrekt maakt eigenlijk al niet meer uit! 😉 Zoooo de ene helft is al klaar voor de carnaval  🙂  nou ik nog 😦 !

groetjes Pascale♥

Dit bericht werd geplaatst in Budget, kids, Uncategorized en getagged met , , , . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

