makkelijk lampje voor op de fiets..

Als je mijn artikelen leest denk je dat ik er woon ( action) maar dat is niet zo, het is ook niet zo dat ik er dagelijks of wekelijks kom…. hihi. Nee hoor, maar deze leek me zo makkelijk voor op de kinderfietsjes, dat ik er even over wilde schrijven.  Want hoe vaak fiets je nou ’s avonds? eigenlijk nooit  🙂

Maar goed het is wel makkelijk om in huis te hebben , toch? Kijk wij vrouwen houden die economie wel draaiende…… 😉

lampje voor op de fiets het is eigenlijk voor aan de halsband van de hond, maar ook super makkelijk om even aan de jas of de fiets te klemmen. Er zit namelijk een handige sluiting aan… hoe noem je zoiets een karabijn sluiting!?

Dus hup, achter eentje, voor eentje klemmen en je bent zichtbaar voor het verkeer, want je staat versteld hoeveel mensen er nog zonder licht rijden. Kinderen ook! Dus neem geen risico en zorg dat je medeweggebruikers je kunnen zien, een ongeluk zit ( helaas ) in een klein hoekje!

Durf het bijna niet te zeggen …. action! Euro 0,65

groetjes Pascale♥

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Een reactie op makkelijk lampje voor op de fiets..

  1. miranda zegt:

    Kei leuke site dames. Ik lees graag iedere dag even mee. X miran

Geef een reactie

