leuke kinderkleding…..

Omdat ik natuurlijk mijn hartje nog een beetje bij de kinderkleding heb liggen, blijf ik altijd nog altijd neuzen naar leuke dingen. Daarom wilde ik jullie deze site niet onthouden. Want ze hebben niet alleen leuke kinderkleding, het is betaalbaar, maar ook voor de pappa’s en mamma’s is het leuk om even te kijken.

river island 1

Ze hebben van alles, van beanies, tassen, zonnebrillen, kleding , schoenen, sieraden, noem het maar op. Verschillende stijlen zijn vertegenwoordigd , dat vind ik het leuke aan River island. Van polo tot “ff wat anders ” en daar hou ik van ……… ff wat anders!

river island 7

Om dus even wat indrukken te geven van “the latest “….   spring 2014

river island manOok de mannen afdeling is de moeite waard om even te kijken. Alleen  al om ideeën op te doen 🙂

De verzendkosten zijn 8 euro, is het niet goed dan kan je het makkelijk terugsturen!  En je kan per credit card of paypal betalen, ikzelf heb een paypal account en vind het super makkelijk. Even geld overmaken en het staat er direct op. Vaak kan je internationaal betalen, zonder meteen een credit card te hoeven hebben zoals bijv. bij Ebay. Want mijn ervaring met een credit card is dat je makkelijker geld uitgeeft, terwijl je achteraf denkt :

“Hmmmm beter niet kunnen doen! “

404083_mainDeze bijvoorbeeld zijn 40 euro ( jongens)river island boys51,- ( ook boys)

Weer leuke dingen allemaal!!  voor het nieuwe seizoen en de SALE is 70 % zag ik!

http://eu.riverisland.com/

Have fun!    groetjes Pascale♥

Ze hebben trouwens een winkel in Amsterdam , daar schijnen ze ook kinderkleding te hebben. Dit is per vestiging anders . In Antwerpen is een vestiging met alleen Dames kleding.

Dit bericht werd geplaatst in shopping en getagged met , , . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

