Lazy ladies night

20140125-190707.jpg
Heerlijk! Zaterdag avond is gekomen .. Als werkende moeder vind ik niks zo lekker als dat de zaterdag avond is aan gebroken. Vroeger omdat ik dan de stad in kon met mijn vriendinnen, maar nu verlang ik naar rust!
Als ik zo een moment rust voor mezelf inbouw is dat meestal op zaterdag avond. Alle boodschapjes binnen, kids in de pyama achter een glaasje fris en een bakje chips naar rtl 4 kijken… en ik trek me terug de douche in.
Als eerste een muziekje erbij, dan een goede scrub beurt en daarna mijn slaapkamer in met een mega dienblad.
Op dat dienblad staat mijn lievelings serie van the body shop.. shea, na gescrubt met shea te hebben vind ik het lekker om met die lijn door te gaan als ik me insmeer. Voor mijn benen gebruik ik de boddybutter omdat hij zo lekker vet is.
Mijn haren smeer ik eerst in met de droge olie van shea , die je overal voor kunt gebruiken. ( hij ruikt echt verschrikkelijk lekker). Daarna wikkel ik ze in met een handdoek en ga daar ook mee slapen. Pas de volgende ochtend was ik ze. Ik doe dit wel alleen in de punten. Voor mijn haar werkt dit erg goed aangezien ik een bos krullen heb die gauw droog kijken en aanvoelen.
Ach ja ..de rest kunnen jullie wel invullen.. Tv aan ..kaarsjes aan..iets lekkers erbij..een leuk tijdschrift ..gewoon , ff lekker bijkomen!

De volgende ochtend als ik wakker word voel ik me altijd als herboren. En dan volgt meestal een lazy ochtend ontbijtje, ook niet verkeerd toch?
Ook zal ik morgen aan een paar artikeltjes werken wat ik heel leuk vind om te doen. ( Waarom heb ik dit niet eerder ontdekt? ) , alvast een preview fotootje …

20140125-192649.jpg
hebben jullie ook zo een zaterdag avond ritueel? Laat het ons weten …

Wat ik ook nog even wilde vermelden aangezien we graag over budget posten..in mijn mailbox zat een mail van de bodyshop dat ze nog steeds een mega sale van XL sizes en 70% korting op een aantal producten hebben. En deze x verzendkosten gratis. ( en dat is mooi , want voor de verzendkosten alleen kun je nu een XL body butter voor bestellen.)
Ik heb er al vaker besteld en het komt tot nu toe altijd goed aan. Zo ook weer deze ochtend😳..besteld, maar ik had wel echt een reden nl, voor 25 euro aan tegoed bonnen. Tja ..en dan gratis verzending..😉
Voor wie ook wil kijken, ik zal de link hieronder plaatsen .

Groetjes Pepita 💫 en een hele fijne lazy avond 💭

http://www.thebodyshop.nl

Dit bericht werd geplaatst in beauty, Budget, Uncategorized en getagged met , , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

