Tarot kaartje leggen!

Weleens een tarot kaartje gelegd? ik doe het regelmatig, als ik een dilemma heb of als ik denk hoe zouden de “hogere “machten hierover denken.  Niet dat ik ernaar leef, welnee! Maar toch houdt je het in je achterhoofd… en weet je dat het vaak nog klopt ook?

Interessant en Scary  !! …… voor deze gelegenheid heb ik gevraagd hoe onze site het doet of gaat doen? Gewoon voor de lol en omdat ik nieuwsgierig was natuurlijk 😉

tarot card 004

Ik zal even vertellen wat deze kaart betekend!

Je bent volledig toegerust en klaar om de stappen te zetten die je zullen brengen waarnaar je heel sterk verlangt. Je hebt alles wat nodig is voor het vervullen van je dromen en je levensdoel. Deze kaart is het teken dat het nu tijd is om in actie te komen. Ga zonder aarzeling en zonder uitstel tot actie over.

  • Geen verdere voorbereidingen meer, geen verder uitstel, doe het gewoon
  • Je bent een waardevol en geliefd mens
  • Breek grote doelen in kleine stukjes, en zet vandaag 1 stap
  • je bent op de juiste weg
  • Laat perfectionisme varen, en weet dat je het prima zult doen

Deze is weer helemaal van toepassing, tenminste ik voel me aangesproken, jij Pepita 🙂  ? Heerlijk om te weten dat we goed bezig zijn! Altijd leuk om een schouderklopje te krijgen.

Heb jij ook een vraag ? Stel m ! Dan kan ik eventueel een kaartje voor je leggen. Geheel gratis natuurlijk…         groetjes Pascale♥

Dit bericht werd geplaatst in Tarot kaartje.. en getagged met , , . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

