Kleinigheidje voor mams

20140124-194720.jpg
Laatst had ik het met mijn moeder over de Sigma kwasten, en hoe graag ik die wil hebben omdat ze me zo fijn lijken. “Gelukkig heb ik dat niet nodig ” zei ze, ” want ik gebruik altijd gewoon die spons kwastjes. ” Nah ja! .. Mam , als je zo’n kwastje hebt geprobeerd wil je niet anders meer zei ik…maar ik ken mijn moeder..ze koopt het kwastje toch niet. ( ze is haar make up sponsjes al jaren gewend dus waarom zou ze overgaan op een kwastje.)
Dan koop ik het maar voor haar, dat kan ik dan niet laten, ..ze zal en moet aan een kwast van mij!.. Dus ik op naar de Hema ( waar ze prima make-up kwasten hebben voor erg weinig . Deze die ik voor mijn moeder heb gekocht was 2 euro en nog wat.

20140124-195451.jpg
Zo’n kwastje alleen geven vind ik niet erg feestelijk. Ik hou ervan om kleinigheidjes te geven, en dan vooral leuk ingepakt. De verpakking kan heel veel doen vind ik.
Laatst heb ik bij de action 2 van die flesjes meegenomen die je op de foto ziet. Ze kosten nog geen euro. Ik vond ze goedkoop en schattig maar had nog geen bestemming.
Zo’n flesje heb ik gevuld met douche gel van de bodyshop die mijn moeder laatst erg lekker vond ruiken. strawberry. Dan kan ze hem is lekker gaan uittesten uit een super lief flesje.

Morgenvroeg even op de koffie bij mijn moeder met een gezellig lief kleinigheidje.
Altijd leuk om te krijgen, maar nog leuker om te geven toch?..
Groetjes Pepita en een heel fijn weekend! 💫

Dit bericht werd geplaatst in beauty, Budget, cadeautjes en getagged met , , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

