nail-art met stip .

20140123-091429.jpgAls ex nagel styliste vind ik het nog steeds leuk om met nagels bezig te zijn. Een hele leuke maar vrij makkelijke nail-art wil ik graag met jullie delen. Deze is zo makkelijk te maken en kan echt iedereen! Het enigste wat nodig is , is een vaste hand. ( die heb ik ook niet maar daar is wat aan te doen:, zorg als je de saté prikker vast hebt, je met de onderkant van die hand steunt op je hand waarvan je de nagel aan het arten😊 bent. Zo is je positie stabiel als je een stipje zet.)

Ik begin met het uitzetten van een lijn dmv stipjes in 1 kleur. Dit is bij mij altijd de hoofdkleur. wit of zwart om kleuren op te halen, of een kleur die ik terug laat komen bij de rest van de nagellak. </Het geeft ook een leuk effect als je je nagels gelakt hebt en daarvan 1 nagel pimpt, aan elke hand 1. ( of niet, wat je wilt natuurlijk.)

20140123-092803.jpg

Op deze foto wil ik laten zien dat het ook leuk is om een totaal andere kleur nagel te lakken en deze bijpassend te pimpen. Deze heb ik vrij rustig gehouden.

20140123-093040.jpg

Je kan het zo gek maken als je zelf wilt. Ik pak gewoon wat kleurtjes nagellak en een saté prikker. Verder pak ik een bordje wat ik met plastic folie omwikkel. ( blijft het lekker schoon) Als de nagellak goed is uitgehard zet er dan nog een top coat overheen ter extra bescherming.
Hier nog wat voorbeeldjes ;

20140123-093929.jpg20140123-093956.jpg20140123-094022.jpg

Ik wens jullie veel plezier met het maken van deze nail art. Mocht je uit schieten ofzo iets, geen probleem.. Even laten drogen en er een andere kleur stip bij plaatsen. 😊
Groetjes Pepita 💫

Dit bericht werd geplaatst in beauty, knutselen, nails, Uncategorized en getagged met , , , . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

