Bluetooth keyboard Action review

Jippie! ikschrijf nu dit artikeltje met mijn nieuwe toetsenbord.
In een eerder berichtje vertelde ik al over mijn ipad standaard van de Appie, waar ik overigens nog steeds erg blij mee ben. Nu had ik alleen nog een toetsenbord nodig en ik had mijn eigen gebouwde Apple computertje.
Na wat rond gesnuffeld op internet, kwam ik erachter dat ik een toetsenbord nodig had wat op Bluetooth werkte aangezien Apple alleen daar mee werkt. Wat ik tegen kwam zat allemaal zo op de 33 euro. Wel wil ik graag dat het ding een beetje lekker werkt.
Ik heb ook wel eens achter een toetsenbord gezeten waar je bijna spierballen voor moest hebben om de toetsen in te drukken. Dan vind ik goedkoop ook weer duurkoop.

toetsenbord action Bluetooth

20140214-120306.jpg
En net als je naar zoiets op zoek bent kom je het tegen bij ..jawel.. de action ofcorse, voor de prijs van 12,99.
Nah, ik dacht voor die prijs wil ik wel kijken of hij fijn is. ..conclusie ..dat is hij..kijk, ik heb wel eens op een toetsenbordje van Apple zelf gewerkt en dat werkt heerlijk en daar kan deze niet aan tippen. Maar voor die prijs werkt hij erg fijn moet ik zeggen. Zelfs de toetsen vallen me niet tegen. Ze blijven niet hangen en zijn makkelijk in te toetsen. Je hebt het zo geïnstalleerd , ( als ik het binnen 3 min draaiende heb, dan ieder ander ook! ).
Er zit een duidelijke beschrijving bij en alles wijst zich vanzelf. De batterij zat er zelfs al bij..
Kortom, ik ben blij met deze aankoop en al helemaal voor dat geld. Vaak is goedkoop duurkoop, maar in dit geval dus zeker niet..
Nu alleen nog de vraag , hoelang..maar de tijd zal het leren.. 😊
Groetjes Pepita 💫

Dit bericht werd geplaatst in gadget, review, Uncategorized en getagged met , , , . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

