De make-up style van 2014, go nude..

20140122-154548.jpghttp://www.loreal-paris.nl De make-up trend van 2014, voorjaar – zomer …nude, ….kijk niet helemaal nieuw voor mij. Back in the 90 ’s liepen we ook al met een soort van nude gezicht rond. Maar eerlijk is eerlijk, ik was toen zo’n 20 jaar jonger met een lekker strak koppie! Hartstikke mooi stond dat toen, nu.. op mijn 43e staat zo’n nude make-upje op hangende oogleden en een paar langzaam groeiende wallen ineens een stuk minder fris en aantrekkelijk ! Nee dit stokje geef ik dan mooi door aan mijn dochter van 19 die het prachtig zal staan.

boodschappenlijstje– CC cream

Volle verzorgde wenkbrauwen, lichte lippen en een mooie egale huid zijn toch wel de belangrijkste ingrediënten van deze look. Volle wenkbrauwen ..check, lichte lippen..een dikke nee! maar waar ik wel voor wil gaan is een mooie egale huid.

cc Cream van L’Oreal

20140122-160013.jpg
Je hebt; foundation= dit is een soort basislaag voor onder je make-up die ervoor zorgt dat je huid er egaal uitziet met een tintje erbij.
BB Cream = vertaald blemish balm! dit is eigenlijk een soort van foundation met ook de goede bestanddelen van een dag creme erin. Denk aan bv, een zonnefactor.
CC Cream = vertaald colour correcting, dit is helemaal prachtig!, het heeft weer de verzorgende hydraterende werking maar zorgt door zijn pigmenten ervoor dat hij je onrustige huid weer laat stralen!
Ik neem even L’Oreal als voorbeeld , deze heeft twee soorten CC Cream, namelijk 1 om rode oneffen heden weg te werken en 1 om je grauwe gelaat weer te doen stralen.
!

20140122-162203.jpg Voor de grauwe huid heb je de abrikoos kleurige nodig, en voor de rode huid de groene variant . Ik ga me nog even bedenken welke ik wil. Want alle twee zou ik ze wel kunnen gebruiken! Ik denk voor mij toch de groene aangezien ik sinds een paar jaar ook last heb van een lichte couperose op mijn wangen. Van plan om hem te kopen ben ik zeker, het mooiste aan zo’n nude make-up vind ik toch wel zo’n egale snoet. Ik ben dan ook erg nieuwsgierig naar dit product wat we back in de 90 ‘ ’s echt nog niet hadden. Mocht ik hem gekocht en gebruikt hebben ga ik hem zeker reviewen. De prijs ligt zo rond de 14 euro.

Groetjes Pepita 💫

Bron http://www.loreal-paris.nl

Dit bericht werd geplaatst in beauty en getagged met , , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

