Tupperware doekje en Sigma make-up kwasten

Ik ben helemaal weg van de Sigma travel kit. Die heb ik al een jaar op het oog maar hij is erg moeilijk aan te komen. Ja, in Amerika is hij te bestellen voor $75,00 . Voor dit stukje was ik op zoek naar het web adres van Sigma toen ik tot mijn grote verbazing zag dat je in Nederland wel de Sigma brushes kunt bestellen, online, http://www.boozyshop.nl . Alleen heb ik jammer genoeg nog niet de travel kits kunnen ontdekken maar misschien dat ik hem los bij elkaar kan samen stellen , want ik zag wel de koker en losse kwasten te koop.

20140121-185339.jpg http://www.sigmabeauty.com Wat ik ook zo leuk vind is dat je de koker open kunt neerzetten en zo twee houders hebt voor je kwasten.

make-up kwasten schoonmaken

Daar ik vaker op hun site keek omdat ik hun kwasten zo mooi vind en er hele goede verhalen over heb gehoord en gelezen , staat deze ergens boven aan mijn verlanglijstje. Maar ook zag ik dat ze een soort van schoonmaak handschoentjes verkochten waardoor je je kwasten makkelijker schoonmaakt. Een soort van rubber met structuur. ..? ..zoiets heb ik ook in de la liggen maar dan Tupperware, bedoeld om flessen en potten mee los te draaien.

20140121-190331.jpg Ik vind $ 35 dollar voor zo een handschoen vrij kostbaar maar hij doet vast ook erg goed zijn werk want zelfs met dat tup-doekje, dat een veel fijnere structuur heeft gaat het schoonmaken al zo veel fijner als met de hand. ( wat ik voorheen deed.)

20140121-190815.jpg
Zoals jullie kunnen zien hadden ze ook echt een schoonmaak beurt nodig. Dit Tupperware doekje zal ik blijven gebruiken om mijn kwasten mee schoon te maken omdat ik het gevoel heb dat dit zoveel beter gaat als met de hand.
Mede door het rubber en de structuur denk ik. handschoen komt dan toch ook maar op mijn lijstje denk ik 😉
Als je ook zo’n doekje van Tupperware wilt hebben..Heel veel mensen hebben dit gewoon in de keukenla liggen omdat het jaren lang als presentje werd weggeven als dank dat je op een party verscheen. Of ze ze nu nog hebben weet ik niet , maar ik kan het me niet voorstellen omdat ze ook zo handig zijn om potten open te draaien. ( waarvoor ze ook bedoeld zijn )

Groetjes Pepita 💫

Dit bericht werd geplaatst in beauty, Budget en getagged met , , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

