gadget: mijn ipad standaard

AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Ik doe alles op mijn ipad mini. Ook omdat ik geen computer heb, maar ik kan er werkelijk ( bijna ) alles op. zo schrijf ik bv voor de blog ermee. wordpress appje..werkt hartstikke fijn maar niet altijd, zo ben ik nu bv op de comp. van mijn zoon bezig.

Laatst was ik bij de Albert Hein en vroeg daar bij de rokerswaren naar zo’n boodschappen muntje…Daar zag ik een tablet standaard en ik vond hem gelijk mooi. ik ben al een tijdje opzoek naar zo’n standaard en deze heeft een mooi stijlvol uiterlijk en ziet er kostbaar uit. Zo ook de prijs..20 euro.

Hij is eigenlijk bedoeld als kookstandaard maar ik gebruik hem als houder voor mijn scherm en met een toetsenbordje erbij heb ik mijn eigen kleine mini iMac/pad , of zoiets. Op de verpakking staat zelfs dat het setje in de vaatwasser kan. Er komt  ook een stylus pen bij met houder.

Als je de standaard in de hand houdt  weegt het bijna niks, maar het mooie aan de standaard is, dat hij echt niet verschuift, Ook niet als je aan het schrijven/tikken bent met de stylus. Als hij dat wel had gedaan had ik 20 euro erg veel geld gevonden. Ook leuk vind ik dat als je hem omdraait je de ipad/tablet er plat op kunt leggen zodat je je erover kunt buigen zeg maar. Ook dan zorgt hij ervoor dat de tablet niet weg glijd door een soort van rubberachtige coating.

De stylus /pen werkt ook erg fijn. hij ligt fijn in de hand en als je hem terug stopt in de houder klikt hij er heel makkelijk in door een soort van magneetachtig iets denk ik. Het werkt in ieder geval erg makkelijk. De donut houder vind ik gewoon super schattig.

Al met al dus erg blij dat ik deze tegen kwam terwijl ik al zolang opzoek was.

Een heerlijk ding vind ik dit en ben dan ook blij met deze aankoop. 20 euro is niet niks maar voor zo een standaard echt niet duur. Nogmaals ik had al langer rond gekeken en voor een beetje houder betaal je toch al gauw een euro of 40.

En er staat allerhande op ..van de Appie!!!

groetjes pepita 💫

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized en getagged met , , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

