Een ECHTE prinsessenjurk…….

prinsessen jurk

Welk meisje wil nou niet een prinsessenjurk? Dat zijn er maar weinig…… en inderdaad mijn dochter was/is ook zo’n meisje-meisje. Mijn dochter is inmiddels alweer 9 jaar, jeetje wat gaat dat hard, maar nog steeds gaat af en toe die verkleedkist open. Inmiddels durf ik hem zelf niet meer open te doen( zo vol zit ie, met alles wat er de afgelopen jaren verzameld is)

Nou had ik, ik geloof voor haar 5e of  6e verjaardag, een “echte” prinsessenjurk gekocht. Goedkoop was ie niet ( 60,-) maar mijn god wat heeft zij hier een plezier van gehad. Deze jurkjes zijn van de prinsesjes in Saudi Arabië geweest, vaak maar een keer gedragen. Prachtige stoffen, details, tule onderrokken, prachtig zijn ze. Ook mooi voor een bruidsmeisje om te dragen. En nog steeds hangt ie als “kunstwerk”aan de muur! Net ging ik hem even fotograferen voor deze Blog, ze bleef er bijna in…

Mam !  Je gaat hem toch niet verkopen? Echt niet mam! Je bent gek!

Tuurlijk niet schat ! Hij gaat weer mooi aan de muur, prachtig om naar te kijken en dus nog steeds in trek 😉

Prinses Jasmine heeft een webshop, een klein paradijsje voor de prinsesjes, met al die prachtige jurken. De jurkjes komen dus uit Saudi Arabië, ook wel het land dat poetisch beschreven wordt als het land van de 1001-nacht sprookjes. Bruiloften worden daar uitbundig gevierd met de hele familie. Kleine nichtjes en neefjes zijn daarbij ook van de partij!

Vandaar dat er een groot tweedehands aanbod is van de meest prachtige jurkjes. En dus ook nooit twee dezelfde….verjaardag 2009 008

http://www.prinsesjasmine.nl/

Prinses Jasmine heeft momenteel een leuke aktie

2 jurkjes voor 70,-

o.v.v  arumorhasstarted.

groetjes Pascale♥

Dit bericht werd geplaatst in kids, shopping en getagged met , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

