Vrolijk inpakpapier & vrolijk opgeruimd

20140116-175814.jpg
Laatst moest ik een kleinigheidje inpakken..nergens kado papier te vinden, ja een rol Sinterklaas papier en niet eens van dit jaar!
Ik dacht dat ik nog genoeg had maar schijnbaar geen idee waar ik het gelaten heb. Vorige week had ik bij de action allemaal nieuwe verpakkingsmaterialen gezien, door al die vrolijke kleurtjes bij elkaar moeilijk om over het hoofd te zien. Dus daar maar naar toe voor inpakpapier . ( goedkoper inpakpapier is bijna nergens anders te krijgen ),

Daar zag ik zoveel leuke rollen inpakpapier dat ik er gelijk een paar heb meegenomen met de gedachte ze thuis nu eens goed op te ruimen inplaats van ze ergens boven op een kast te gooien . ( en als je ze dan van de kast pakt zijn ze gekreukt omdat er ” tijdélijk” iets anders op heeft gelegen .).

20140116-181631.jpgen wat een leuk inpakpapier en krul lint hebben ze daar. Heeel goedkoop dat ook! Ik zal de prijzen onderaan dit artikel voor jullie neerzetten.

20140116-181917.jpg ook hele leuke naamkaartjes om kadootjes nog eens extra op te vrolijken.

20140116-182038.jpg die doosjes kosten ( bijna) niks en zijn leuk om een kleinigheidje in te doen waardoor je je kadootje super strak kunt inpakken. De krul linten komen in een erg handige verpakking vind ik. Bovenin zit een opening waar je het lint doorheen trekt. Zo komt niks in de knoop.

20140116-182613.jpg hier heb ik alles in van die zip zakken? …rits zakken? ..gedaan. Zodat alles makkelijk bij elkaar blijft. Vooral voor het lint is dit erg handig. Zo kan het geen kant op. En de spulletjes blijven stofvrij.
Ik heb een emmer gepakt die ik had ooit had gekocht bij de Hema voor hondenbrokken. Dit formaat is perfect om bij mij in de meterkast te zetten. (Want daar moet het spul komen , had ik me bedacht.😊)
De rollen erin met een sjaaltje omgebonden zodat ze niet als spaghetti in een pan uit elkaar vallen. Verder alle spulletjes erbij gedaan met nog een oude etui van mijn dochter zodat ik nooit meer misgrijp naar een schaar, pen, plakband.
Kom maar op met die cadeautjes! 🎁

De prijzen ; kado stickers in doosje € 0,69
Kado labeltjes, 8 stuks € 0,49
Geschenklint, 4 stuks. € 0,59
Hobbydozen 3 stuks. € 0, 79
Inpakpapier van € 0,46 tot € 0,85

Groetjes Pepita 💫

20140116-184830.jpg

Dit bericht werd geplaatst in Budget, cadeautjes, shopping, Uncategorized en getagged met , , , , , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

