Netflix

>
20140116-080633.jpgik ben helemaal weg van de Amerikaanse serie modern familie . Een komedie serie over een familie uit deze tijd.
Al Bundy ( Ed ‘O Neil ) van married with children, speelt in deze serie het hoofd van de familie . Zelf gescheiden, opnieuw getrouwd met een prachtige vrouw van Zuid-Amerikaanse afkomst die zelf al een zoon uit een eerdere relatie heeft. Ze is even oud als zijn dochter die ook een gezin heeft. Dan is er ook nog een homoseksuele zoon die een relatie heeft met een geweldig personage! Ook hun hebben een dochtertje. ( geadopteerd ). Een gezin dus van deze tijd met een dosis humor erbij.
Afgelopen kerst heb ik van mijn oudste dochter (19), de laatste serie op Dvd gekregen, seizoen 4.
Helemaal blij vertelde ik dit aan een collega die me raar aankeek en mij vroeg waarom ik geen Netflix had.
Netflix???…

20140116-082716.jpg

20140116-082735.jpgik ben nieuwsgierig geworden en ben eens gaan kijken, ik weet nu dat het er al een tijdje is, maar voor degene die het nog niet kennen…dit is mooi en werkt fantastisch ….en helemaal leuk..ik had dit in 3 min voor elkaar en kon al gelijk kijken..het werkt geweldig!

Zoals jullie kunnen zien is er zoveel keuze dat jullie zelf maar eens moeten kijken wat er allemaal is. ..veel!! http://www.netflix.com/NL

Het gaat erg gemakkelijk, je googelt Netflix , daar krijg je eerst wat info te zien.
-1e maand gratis, vervolgens €7.99 per maand
– contract opzegbaar per maand ( das mooi 👍)
– kijk op je tv, Ps3, Wij, Xbox, Pc, Mac, tablet, mobiel enz..

20140116-083632.jpg

Als je je wilt aanmelden is het enigste wat hij vraagt , je email adres en een wachtwoord wat je zelf verzint voor Netflix.
Vervolgens vragen ze om €0.01 van je bankrekening zodat ze volgende maand automatisch € 7.99 af kunnen schrijven.
Vind je het niks, dan kun je voor de datum die ze opgeven afmelden. ( maar erg fijn dat dit gewoon ten alle tijde maandelijks kan.)

Naar Netflix gaan, inloggen..en het draait!!.. Wat een keuze! Ik weet gewoon niet waar ik kijken moet. Ook voor de kids zoveel leuks erop!
Sorry ziggo…maar hbo ligt eruit bij mij. Die ga ik opzeggen. 15 euro’s in de maand en niet kijken wat je wilt….
Dus ik ben ook nog goedkoper uit in de maand en ik kan kijken wat ik wil! ☺️

Modern familie draait… Helemaal happy!

Groetjes Pepita 💫

20140117-110859.jpg

Dit bericht werd geplaatst in apps, Budget, kids, Netflix, review, Uncategorized en getagged met , , , , , , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

