Glycoolzuur…. is wat we willen ladies……..

Image

Natuurlijk al allemaal van ‘Hope in a jar ” gehoord van Philosophy 🙂 . Toch? Nou.. het schijnt een favoriet te zijn van vele mensen. Over het algemeen is iedereen er razend enthousiast over en dit schijnt te komen door een van de ingredienten…

Glycoolzuur is een exfoliërend ingrediënt (een AHA/alfahydroxyzuur) dat de huid helpt te vernieuwen.

En voor de ladies die wat ouder worden ( ik dus) is dit wat we willen, vernieuwen.. vernieuwen… maar!

De “hope in a jar “van Philosophy is verkrijgbaar bij http://www.iciparis.nl

  • Euro 38,70 ( van 43,-) voor de nachtcreme.
  • Euro 36,56 voor de dagcreme.

MAAR………… ik loop bij de apotheek naar binnen om Vichy te halen en wat zie ik….

Image

Actieve ingrediënten

LHA+glycolzuur, Vitamine C, Thermaal bronwater

ha ha! Mooi ik ben namelijk altijd op zoek naar “iets ” om mijn rosacea te verbeteren.En om de rimpels uit mijn leven te houden, zo lang mogelijk a.u.b.! Sinds november ben ik dus aan de Vichy ( anti-age en de nuit). Heerlijke produkten en je voelt dat het wat voor je huid doet plus de Euro 18,50 en 17,50 zijn prijzen die ik er voor over heb.

Of het wat voor de rosacea doet? Daarvoor gebruik ik het te kort en gebruik ik het momenteel in de verkeerde periode. Rosacea is namelijk hormonaal en stressgevoelig en ik zit momenteel in een enorme stressperiode in mijn leven. Dus daar kom ik later graag nog op terug! Maar ik merk dat mijn huid ervan opknapt. Dus voor mij voorlopig even Vichy!!

Groetjes Pascal ✨

Dit bericht werd geplaatst in beauty en getagged met , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

