verslaafd aan lekkere huisgeurtjes……

geuren... mmmmmmmmmmmm Ik kan echt wel zeggen dat ik verslaafd ben aan geurtjes voor in huis! Heb alles geprobeerd van goedkoop naar duur, het ene merk na het andere merk. Oliën, wax, geurstokjes, dingetjes in het stopcontact, noem het allemaal maar op! ( ik heb het, of gehad :-)) Maar welke werken nu het beste?

Wel en dit is mijn mening, maar zo heeft gelukkig iedereen zijn eigen smaak. De duurdere hebben mijn voorkeur, bijvoorbeeld Sabon geurstokjes of Rituals, deze kosten 23,95 maar hier heb je zeker 6-9 maanden plezier van. Maar ze hebben ook een heerlijke geur in tegenstelling tot vaak de wat goedkopere geurstokjes ( kruitvat, action) die ikzelf vaak chemisch vind ruiken ( maar goed misschien heb ik gewoon een te gevoelige neus ;-))

Lampe Berger is een systeem met een vloeistof die in de fles zit en een vuursteentje wat je moet branden. Dit systeem is ook vrij kostbaar ( flesjes v.a. 39,- en geuren zijn volg. mij 15,- per fles ) maar ook heerlijke geuren( veel keuze)  die meteen je kookluchtjes wegnemen.

Oliën branden op een brandertje, deze zijn vrij goedkoop bij bv. Xenos, is ook een aanrader. Kan alleen een kliederboel worden door spetterende olie ( die te heet wordt) maar met etherische olieen ook heel erg lekker.

Wax branden, dit kan op zo’n zelfde brandertje. Ik heb de wax van de action geprobeerd, deze zijn niet slecht alleen de geur verdwijnt vrij snel. Nu heb ik de waxjes van Yankee candles, deze kosten ong. 1,50 p.s. maar omdat je ze in stukjes snijdt doe je er dus vrij lang mee. Niet alleen doe je er langer mee omdat je ze in stukjes snijdt, maar ze ruiken ook veel langer. Een paar dagen dezelfde wax achter elkaar branden is ook geen probleem want hij blijft lekker ruiken.

De geurkaarsen hebben niet zo mijn voorkeur, de Ikea kaars b.v. ruik ik niet!( weer mijn gevoelige neus!) Kaarsen van de action ruik ik bv. weer wel , maar ben ik weer niet zo gek op de geur ervan ( iets te chemisch naar mijn mening).  Yankee candles daarentegen …. lekker !!! ( maar kostbaar)  http://www.sensationalhome.nl  dus als je geld over hebt…… 😉 bij deze website kan je dus ook de wax kopen!

  1. goedkoopst is dus ( en effectief) de olie. ( xenos, Blokker, action)
  2. de wax en..  goed te doen als je de wax in stukjes verdeeld. ( action,  http://www.sensationalhome.nl)
  3. geurstokjes van Sabon of Rituals bij desbetreffende winkel s( v&d heeft vaak een filiaal binnen) geurt echt verrukkelijk continue en je hoeft niks te branden.
  4. Lampe Berger ruikt ook verrukkelijk maar kostbaar.
  5. geurkaarsen voor mij persoonlijk het minst, maar die van de action zijn goedkoop en geven een goede geur af ( iets te chemisch naar mijn mening .. maar goed, de prijs is er ook naar)

Groetjes Pascal ✨

Dit bericht werd geplaatst in shopping en getagged met , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

