Koffie, koffie, lekker bakkie koffie!

20140115-090307.jpgdoor al mijn Senseo koffie kopjes heen. Ik zag het langzaam aankomen, de 1 na de andere sneuvelde en afgelopen week moest ik gewoon nieuwe gaan halen anders moest mijn bezoek nog uit een theeglas koffie drinken. ( niks mis met een theeglas..als er thee inzit.)

Ik ben aardig geslaagd vind ik zelf. Bij de action. Ik wist dat ze daar erg goedkoop zijn en mijn vorige Senseo kopjes kwamen ook van de action en daar heb ik toch zo’n 3 jaar mee gedaan. ( geef mij geen duur servies want dat ben ik niet waard)!

De kopjes met stip staan bij mij met stip op 1! Wat een schattige kopjes en zo komen in een paar lieve zachte kleuren.
Ook leuk, van deze twee series zoals hier afgebeeld zijn er ook mokken te koop! Heerlijk voor de ochtend. Dan wil ik altijd een mega kop Senseo ! Let wel!.. De grote mok kan je er niet zo onderschuiven daar is hij net iets te groot voor. Maar het gaat prima hoor.

De prijzen; kopje Senseo ; 8,5 cm €0.59 mok ; 10.5 cm €0.79

20140115-091419.jpgze zijn er in verschillende kleurtjes. Deze kleurtjes zijn ook verkrijgbaar voor de kopjes en mokken met tekst.( zie grote foto).
Ook nog even leuk om te vermelden, de witte stipjes liggen er echt op wat een leuk effect geeft.( niet op de foto te zien)

Geen geld voor zulke lieve schattige kopjes… Dit doet geen pijn als er eentje stuk gaat! 😉

Groetjes Pepita 💫

Dit bericht werd geplaatst in Budget, shopping en getagged met , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

