Heerlijke sloffen voor de hond!

20140115-210029.jpg

Dexter loves sloffen. Maar eigenlijk is het wel te snappen want zijn speeltjes zijn ook van die fluffy beesten zonder vulling. Dus als hij daar op mag kauwen..waarom dan niet op die fluffy sloffen!
Zoals vanmiddag , toen ik hem betrapte op het moment dat hij 1 slof aan het killen was. De slof had geen schijn van kans meer en kon dan ook gelijk de prullenbak in! Zucht..op zoek naar nieuwe sloffen want ik kan echt niet zonder. Het eerste wat ik doe als ik thuiskom is mijn schoenen uit en sloffen aan. Heerlijk.. Maar dat kwam dan later, eerst naar de Aldi. En wat kwam ik daar tegen?.. Juist sloffen! En nog de goede ook want ze waren niet fluffy en ik vond ze nog leuk ook.

20140115-211027.jpg zo lagen ze bij de Aldi in van die manden voor aan bij de kassa.

ik ben echt verbaasd! deze sloffen zitten nog lekker ook! Dat weet je gewoon als je een slof aantrekt. Voelt hij gelijk wat losjes aan, geen goed teken! Maar het eerste uur voelen ze meestal allemaal goed aan , tot dat je denkt oh nee hè , dat word vast een miskoop.
Op het oog zien deze er best stevig uit en niet onbelangrijk ..geen fluffy om aan te vallen maar gewoon een soort van gebreide stof.

20140115-212049.jpg
Zoals je kan zien op de foto heeft hij ook nog een vrij dikke zool. Dat zag ik thuis pas. Als je loopt zitten ze daardoor erg comfortabel . Dat zag ik niet eens in de winkel, ik zag alleen de prijs, iets van vier euro en nog wat. Aangezien ik toch nieuwe sloffen moest hebben en geen fluffy, heb ik ze gelijk meegenomen richting kassa.

Tip; als deze sloffen erg goed blijven bevallen laat ik er zooltjes onder zetten bij de schoenmaker bij mij in de buurt. Vroeger heb ik dat ook een x gedaan en dan gaan ze zo veel langer mee. Maar dat kan ook als de zolen beginnen met slijten.

Groetjes Pepita 💫

Dit bericht werd geplaatst in Budget, review, shopping en getagged met , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

