Een makkelijk recept ; een heerlijke romige (dip) saus

20140114-133136.jpg

Afgelopen weekend zijn we lekker bij mijn moeder gaan eten. Wat een verwennerij! Heerlijk vind ik dat als ik niet hoef te koken. Ik ben niet zo’n kok. Bij mij moet alles snel gaan dus dat ook. No offence voor degene die uren kunnen kokkerellen in de keuken! Ik word graag uitgenodigd!
Mijn moeder had een simpele dikke romige dressing gemaakt voor bij de komkommer. En hij was heerlijk! Heel makkelijk te maken en zo klaar. Ook lekker om te dippen met rauwe groenten of soepstengels!

20140114-133853.jpg

Je hebt nodig;
-mayonaise
-sour Cream
-teentje knoflook
-beetje suiker
-beetje gedroogde/verse peterselie
-snufje peper/zout

– en voor ons een komkommer erbij.

20140114-134404.jpg
Doe evenveel sour Cream en mayonaise in een schaal, daarna nog iets meer mayonaise erbij naar smaak.
Pers 1 teentje knoflook erbij en voeg de rest van de ingrediënten toe.
Nu roeren maar en klaar is je saus!

Ik heb hem al klaar staan in de koelkast en eten we hem vanavond bij de spaghetti .

Groetjes Pepita 💫
Eet smakelijk! 😊

Dit bericht werd geplaatst in receptjes en getagged met , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

