SALE SALE, grote uitverkoop bij de bodyshop!!!

20140113-103540.jpglove,love, love the body shop producten! Vooral als ze met de XL verpakkingen komen!

Na een bezoekje aan de body shop kreeg ik een punten kaart mee. Op vertoon van deze kaart krijg je altijd 10 % korting op al je aankopen inclusief op alle sales die er op dat moment lopen.

20140113-104237.jpg

Daar je deze kaart actief moest maken via hun site kreeg ik niet lang daarna de eerste mail binnen. In de winkel / web liep afgelopen december een actie dat je die maand dubbele punten kreeg.
– op jou kaart spaar je punten. Bij elke euro die je besteed krijg je 1 punt! En bij 50 gespaarde punten ontvang je een tegoedbon van 5 euro. ( ook in te leveren op een sale product. )
-dus die maand kreeg ik voor € 25 geen 25 punten maar 50 punten en had ik mijn eerste tegoedbon binnen!

de mail die ik kreeg was te verleidelijk!

20140113-105320.jpg

Zoals jullie kunnen zien ben ik voor de XL verpakkingen gegaan!

De prijzen op een rijtje:
– de shower gels normaal 200ml € 7.00 nu 750ml voor € 9.00 (Alleen in de januari sale te koop)
– de body butter moringa normaal 200ml €16.00 nu 300ml voor € 10.00!
– de body scrub van olive ( ook zooo lekker! 😊) normaal 200ml € 15.00 nu 300ml voor € 9.00!

Ik vind de body shop producten heerlijk maar koop ze eigenlijk nooit zonder een sale. Wat ik zo leuk vind aan de body shop is dat ze dan ook een echte sale hebben met geen rare uitzonderingen of lokkertjes.
Ik had dan ook voor de eerste x online besteld en aangezien het uit Engeland moest komen is het netjes bij mij aankomen en waren mijn producten goed verpakt.
Als jullie nieuwsgierig zijn geworden klik dan op deze link ; http://thebodyshop.nl

Groetjes Pepita 💫

Dit bericht werd geplaatst in beauty, shopping en getagged met , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

