Mickey & Minnie Mouse

20140113-170440.jpg
Soms kom je hebbe dingetjes tegen die je eigenlijk helemaal niet nodig hebt, maar die prijs ..daar kun je het niet voor laten liggen.
Deze lieve notitie boekjes zag ik liggen en was verkocht! Op mijn 43 tigste schijn ik nog steeds een zwak voor disney te hebben!
-de grote zijn € 0.99 en in A5 formaat.
-de kleine zijn € 0.79 en in A6 formaat.

Wat ik er mee ga doen?.. Voor mezelf hou ik er zeker twee, een grote en een kleine. De andere twee leg ik weg zodat ik altijd een kleinigheidje heb liggen om als presentje te geven. ( zo vind ik het leuk om bv als je op bezoek bij je vriendin gaat die je lang niet hebt gezien, een kleinigheidje te geven. ) . Het hoeft niet duur te zijn maar het is toch leuk!

20140113-171503.jpg
Zoals jullie op de foto kunnen zien hebben ze wat oppervlakkige krasjes of een enkel deukje. ( maar die lopen ze bij mij ook op als ik ze ga gebruiken.)
– gekocht bij de http://www.action.nl

Groetjes Pepita 💫

Dit bericht werd geplaatst in Budget, shopping en getagged met , , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

