de juiste spijkerbroek voor je kind!

Afbeelding

foto = Blue Rebel broek en shirt Funky xs

Een paar maanden geleden had ik nog een winkeltje in Wijk bij Duurstede ( LEF kids en Teens) , daar ben ik dus of zijn wij mee gestopt! Maar graag wil ik mijn kennis met jullie delen, want hoe moeilijk is het om de juiste spijkerbroek te vinden.
 Voor jezelf, maar ook voor je kind.

Lef heeft 5 jaar bestaan en in die tijd zijn we bezig geweest om “de ” juiste broek te zoeken en dat is volgens ons gelukt! Deze broeken trek ik mijn eigen kinderen aan en zou ik opnieuw kopen als ik er een moet aanschaffen.

  1. We beginnen bij  betaalbaar,  dan zeg ik Name-it, pasvorm is goed. Hele hippe leuke modellen, sterk en de prijzen zijn top. ( vanaf 21,95 heb je een broek van Name-it)
  2. 1 van mijn lievelingsbroeken is toch wel Blue Rebel ( jongens = brick en meisjes = gold) Geweldig goede pasvorm, goede washing en de prijzen gaan vanaf 49,95. Prijzig? ja en nee want de broek wordt ook graag gedragen en hij is super!
  3. En van de wat duurder segment broekjes, vind ik Blue Pepper erg leuk. Goede slim-fits met mooie details, het heeft een beetje weg van G-star. Kwalitatief ook zeer goed en de broekjes gaan meestal vanaf 59,95/ 69,95.

Natuurlijk heb ik ook veel meer andere merken gehad, in de winkel en sowieso privé. Maar daar zijn mijn ervaringen wat minder mee, dus deze merken springen er voor mij uit. Zara, We, hebben ook leuke broekjes, maar ik vind deze kwalitatief niet goed. Beter om een paar euro meer uit te geven en een goede te kopen, want jij en je kind hebben er beide plezier aan!

De bedoeling is om regelmatig iets te posten over kinderkleding, nieuwe merken, merken die hot zijn of juist merken die je niet zo vaak ziet, om wat unieker te zijn. Dus ik houd je op de hoogte…..

 

Groetjes Pascal ✨

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized en getagged met , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

