Budget geurkaars van de Action.

20140113-160933.jpg
Zoals altijd kwam ik bij de action voor wat anders , namelijk mokken. ( dat in een ander blogje ) 😉
Ik ben gek op geurkaarsen en ik weet pas ook. Ik denk ook eigenlijk dat het merendeel van de vrouwen geurkaarsen lekker vind!
Deze geurkaarsen vielen mij op door de verpakking. Ze lijken qua verpakking een beetje op de geurkaarsen van Bolsius . ( of waren dat nog de oude verpakkingen? )
Dit zijn de enigste twee soorten uit deze lijn die ze verkopen. Ze kosten € 1.42 ( wat een bedrag), en daarvoor wilde ik ze wel eens proberen aangezien ik soms periodes heb dat ik zo door mijn kleine voorraadje heen ben.
– op de verpakking staat niks anders als ; geurkaars 30 uur. – in de geuren : white tea en old roses.
– old roses- vind ik echt ruiken naar een wc verfrisser, zo een goedkope ook nog. Die gaat naar het toilet!
– white tea- vind ik best lekker ruiken. De geur ruikt een beetje naar groene frisse tea. Maar ik heb dan ook nog nooit witte thee gedronken laat staan geroken. Deze geur vind ik wel lekker ruiken maar aangezien er niet op staat wat er in de kaars zit lijkt hij mij niet zo gezond in kleine ruimtes.
Voor €1.42 is dit best een goede deal vind ik. De kaars komt in een grote pot en ziet er verder prima uit. De old roses zal ik niet nog een keer kopen. Maar smaken en geuren verschillen..dus ik zou zeggen ruik zelf is even in de action als je er toch bent! 😉

Groetjes Pepita 💫

Dit bericht werd geplaatst in Budget en getagged met , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

