Mama schrijft, over vroeger…voor later…

20140112-203313.jpg
Mijn dochter kwam afgelopen week thuis na met haar vriendinnetje in het centrum te zijn geweest. Ze had iets voor mij gekocht! ..een verrassing !.. En wat een leuke!.. Zie hier, geen vriendenboekje wat ik in eerste instantie dacht..maar ” mama schrijft”!

20140112-203732.jpg
De bedoeling van dit boekje is dat je het helemaal ingevuld terug geeft ( in mijn geval dan ) zodat ze er later in terug kunnen lezen. Voor als je dood bent zei mijn dochter zo mooi!
Onze kinderen kunnen dit boekje als het is ingevuld, later koesteren en met veel liefde teruglezen hoe wij onze tijd door het leven hebben ervaren en samen met hun hebben gedeeld.

In deze serie zijn ook verkrijgbaar; papa schrijft
; oma schrijft
; opa schrijft
Deze zijn te koop bij http://www.action.nl en kosten maar € 1.99

Groetjes Pepita 💫

Dit bericht werd geplaatst in kids, shopping en getagged met , , , , . Maak dit favoriet permalink.

Plaats een reactie