Absolute NUDE van CATRICE

Absolute NUDE van CATRICE

Aangezien ik heel graag de naked palette van Urban Decay in mijn bezit zou willen krijgen was ik al een tijdje nieuwsgierig naar de Nude palette van CATRICE .
Toen ik hem bij het kruidvat in de handen had verbaasde ik me erover dat het palette best mooi en duurzaam eruit zag.
Thuisgekomen ben ik hem vlug gaan proberen.
– de palette zelf vind ik fijn in de hand liggen en voelt stevig aan.
– het openen gaat vrij gemakkelijk en de constructie komt op mij vrij stevig over. ( hij klikt makkelijk open en dicht)
-over de kleuren ben ik tevreden, het zijn mooie nude kleuren die bij iedereen zullen staan.
-iets minder blij ben ik met het pigment en de constructie van de kleuren, hij is wat poederig en het pigment is niet al te rijk.

Dit vind ik een leuk palletje om erbij te hebben. Nogmaals we hebben vast allemaal beter gezien en ervaren maar voor een doordeweekse make-up vind ik deze zeer geschikt.
– onder andere te koop bij http://www.kruidvat.nl

-voor het geld hoef je het niet te laten. Ik heb voor deze palette € 4.99 betaald.

Groetjes Pepita 💫

Afbeelding | Dit bericht werd geplaatst in beauty, review en getagged met , , , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

